Klachtenregeling

Laatst bijgewerkt op 8 januari 2024

 

Klachtenregeling

Bij onze dienstverlening gaan wij uit van onze kernwaarden. Professionaliteit en zorgvuldigheid staan hoog in het vaandel. Niettemin kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of onze producten.

U kunt uw klacht op twee manieren kenbaar maken:

 

1. Telefonisch

Onder nummer 072-2029619 wij staan u dan direct te woord en maken een gespreksverslag voor u en voor ons dossier. In dat gesprek maken we afspraken over de behandeling en het verdere verloop. Soms is nader onderzoek nodig wat wij meteen mededelen. U krijgt een tijdsindicatie waarop de klacht redelijkerwijs zal zijn behandeld en indien van toepassing zal zijn opgelost. Wij streven naar een termijn van 15 werkdagen.

 

2. Per e-mail

info@vdmaa.nl Indien u per e-mail de klacht kenbaar maakt ontvangt u meteen bericht dat de klacht ontvangen is. Om snel te kunnen handelen vragen wij uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer in de e-mail te vermelden. Ook ingeval van e-mail  nemen wij  contact met u op om een goed beeld te krijgen van uw klacht. In dat gesprek maken we afspraken over de behandeling en het verdere verloop. Soms is nader onderzoek nodig wat wij meteen mededelen. U krijgt een tijdsindicatie waarop de klacht redelijkerwijs zal zijn behandeld en indien van toepassing zal zijn opgelost. Wij streven naar een termijn van 15 werkdagen.