Klachtenregeling
Laatst bijgewerkt op 8 januari 2024
Klachtenregeling
Bij onze dienstverlening gaan wij uit van onze kernwaarden. Professionaliteit en zorgvuldigheid staan hoog in het vaandel. Niettemin kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of onze producten.
U kunt uw klacht op twee manieren kenbaar maken:
1. Telefonisch
Onder nummer 072-2029619 wij staan u dan direct te woord en maken een gespreksverslag voor u en voor ons dossier. In dat gesprek maken we afspraken over de behandeling en het verdere verloop. Soms is nader onderzoek nodig wat wij meteen mededelen. U krijgt een tijdsindicatie waarop de klacht redelijkerwijs zal zijn behandeld en indien van toepassing zal zijn opgelost. Wij streven naar een termijn van 15 werkdagen.
2. Per e-mail
info@vdmaa.nl Indien u per e-mail de klacht kenbaar maakt ontvangt u meteen bericht dat de klacht ontvangen is. Om snel te kunnen handelen vragen wij uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer in de e-mail te vermelden. Ook ingeval van e-mail nemen wij contact met u op om een goed beeld te krijgen van uw klacht. In dat gesprek maken we afspraken over de behandeling en het verdere verloop. Soms is nader onderzoek nodig wat wij meteen mededelen. U krijgt een tijdsindicatie waarop de klacht redelijkerwijs zal zijn behandeld en indien van toepassing zal zijn opgelost. Wij streven naar een termijn van 15 werkdagen.